Motywacja podczas treningu!

silkaKupiłeś karnet na siłownię, buty i odpowiedni strój. Zaczął się Nowy Rok – Ty również postanowiłeś dać sobie nową szansę – na lepsze życie. Będziesz wyglądać jak młody Adonis. Niestety bardzo często na planach się kończy… Tak nie może być! Pora przestawić głowę na tryb: działaj, a nie planuj!

Po pierwsze: rób to szybko!

Nic dziwnego, że po kilku wizytach na siłowni tracisz motywacje… Spędzasz na niej kilka godzin, a i tak nie widzisz efektów? To jest właśnie błędne myślenie. Zapamiętaj podstawową zasadę: czasami mniej znaczy więcej! Postaw na krótkotrwałe, ale intensywne treningi i patrz, jak z dnia na dzień Twoje ciało się zmienia. CrossFit lub intensywne treningi obwodowe – wybór należy do Ciebie.

Kobieta: Twoja najlepsza motywacja

Jeżeli sam nie możesz zebrać się do „kupy”, niech ona zrobi to za Ciebie. W końcu silka0potrafisz zrobić dla niej naprawdę dużo – odmówić meczu czy wyjścia na piwo. Tak jesteśmy skonstruowani, że przy kolegach mamy bardzo dużo do powiedzenia, a przy niej jesteśmy potulni jak baranek. Zacznijcie razem chodzić na siłownię. Przy niej na pewno będziesz ćwiczyć sumiennie i z wielką precyzją. 😉

Wizualizacja

piKiedy opadasz z sił, a do zrobienia została Ci jeszcze jedna seria pomyśl o kimś kogo nie lubisz. Dostaniesz niezłego kopa do działania! Uwierz mi na słowo! Za każdym razem ćwicz tak, jakby to miał być ostatni trening w Twoim życiu! Daj z siebie wszystko!

Wspólny trening z kumplami

Każdy facet nie chce czuć się gorszy. Pamiętasz jak na boisku dawałeś z siebie wszystko? Tylko po to żeby zaimponować innym kolegom? Teraz postępuj analogicznie! Ale oczywiście rób to z umiarem. Przetrenowanie tylko Ci zaszkodzi! I co najgorsze oddali Cię od celu… W końcu nie będziesz w stanie pójść na kolejny trening. Twoje mięśnie Ci na to nie pozwolą!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *